Uwaga!
Zanim wydrukujesz interesujący cię wniosek, sprawdź w jakim Towarzystwie Ubezpieczeniowym jesteś ubezpieczony. Nazwa ubezpieczyciela znajduje się Rewersie Karty! .
UWAGA w celu uzyskania odszkodowania należy przesłać na adres Ubezpieczyciela (podany na wniosku) ORYGINAŁY DOKUMENTÓW!
Pliki do pobrania:
___
___
OGÓLNE WARUNKI UBEZPIECZENIA (dla Kart kupionych od 24 stycznia 2019 do 31 sierpnia 2020)
___
Zgłoszenia szkody należy dokonać
dzwoniąc na numer Centrum Alarmowego : +48 22 203 75 76 ( całodobowo )
pisząc na adres e-mail travel@eap.pl
lub przez skype : euras_3
Wniosek o odszkodowanie należy zgłosić pod adresem https://sos.eap.pl
Centrum Alarmowe +48 22 481 05 95 ( całodobowo 24/7/365 )
Infolinia HanseMerkur: +48 22 890 78 40 ( od pon do pt w godz. 09.00-17.00 )
Zgłoszenie szkody należy przesłać listownie na adres znajdujący się w nagłówku druku zgłoszenia:
Zgloszenie_szkody_do_ubezpieczenia_od_odpowiedzialnosci_cywilnej_podczas_podrozy
Zgloszenie_szkody_do_ubezpieczenia_od_wypadku_na_czas_podrozy_NNW
Zgloszenie_szkody_Ubezpieczenie_bagazu_podroznego
zgloszenie_szkody_w_ramach_ubezpieczenia_kosztow_leczenia
Zgloszenie_szkody_w_ramach_ubezpieczenia_rezygnacji_z_podrozy