Pliki do pobrania

Uwaga!

Zanim wydrukujesz interesujący cię wniosek, sprawdź w jakim Towarzystwie Ubezpieczeniowym jesteś ubezpieczony. Nazwa ubezpieczyciela znajduje się Rewersie Karty! .

 

UWAGA w celu uzyskania odszkodowania należy przesłać na adres Ubezpieczyciela (podany na wniosku) ORYGINAŁY DOKUMENTÓW!

Pliki do pobrania:

Europ Assistance (dla Kart Planeta Młodych i Planeta Młodych Plus wystawionych po 24 stycznia 2019):

AKTUALNE OGÓLNE WARUNKI UBEZPIECZENIA DLA KART PLANETA MŁODYCH ORAZ PLANETA MŁODYCH PLUS (dla Kart kupionych po 1 września 2020)

___

AKTUALNE OGÓLNE WARUNKI UBEZPIECZENIA dla KART PLANETA MŁODYCH FAMILY ORAZ PLANETA MŁODYCH FAMILY MAX

___

OGÓLNE WARUNKI UBEZPIECZENIA (dla Kart kupionych od 24 stycznia 2019 do 31 sierpnia 2020)

___

Zgłoszenia szkody należy dokonać

dzwoniąc na numer Centrum Alarmowego  : +48 22 203 75 76 ( całodobowo )
pisząc na adres e-mail travel@eap.pl

lub przez  skype : euras_3

 

Wniosek o odszkodowanie należy zgłosić pod adresem https://sos.eap.pl

HanseMerkur (dla Kart Planeta Młodych i Planeta Młodych Plus wystawionych po 1 listopada 2017):

Centrum Alarmowe  +48 22 481 05 95 ( całodobowo  24/7/365 )

Infolinia HanseMerkur: +48 22 890 78 40 ( od pon do pt w godz. 09.00-17.00 )

OGÓLNE WARUNKI UBEZPIECZENIA

Zgłoszenie szkody należy przesłać listownie na adres znajdujący się w nagłówku druku zgłoszenia:

Zgloszenie_szkody_do_ubezpieczenia_od_odpowiedzialnosci_cywilnej_podczas_podrozy

Zgloszenie_szkody_do_ubezpieczenia_od_wypadku_na_czas_podrozy_NNW

Zgloszenie_szkody_Ubezpieczenie_bagazu_podroznego

zgloszenie_szkody_w_ramach_ubezpieczenia_kosztow_leczenia

Zgloszenie_szkody_w_ramach_ubezpieczenia_rezygnacji_z_podrozy